Pryč s černýma tečkama Dark Angels od LUSH

10:00:00


 Lush Dark Angels 

 aneb pryč s černýma tečkama a rozšířenýma pórama


Moje pleť je taková... ani nevím jak bych jí přesně popsala, ale občas mi přijde, že si ze mě dělá tak trochu srandu. Přeci jen  není moc příjemné mít každý roční období úplně jinou pleť a furt na rychlovku hledat to pravý ořechový, co právě teď potřebuje. 

Momentálně mám asi takový problém, že mám suchou pleť, ale okolo nosu mám rozšířené póry a taky trochu bojuji s černými tečkami. Na nějaký to mačkání moc nejsem, spíš bych u toho omdlela ( můj přítel by mohl vyprávět) takže jsem pátrala po nějaký vychytávce co by mě rychle zachránila.

Samozřejmě jsem se jako první obrátila na můj milovaný Lush (jak jste si asi mohli všimnout) Rozhodovala jsem se mezi Aqua Marinou a Dark Angels, po kterým jsem nakonec šáhla, jelikoš AM prý po umytí pěkně pne a to já na svojí suchou část obličeje zrovna moc nepotřebuji.

Jestli znáte Coalface, tak DA má stejnou vůni asi je to tím uhlím, který já zbožňuju, protože dokáže parádně vydrhnout všechno! Roládka je v klasickým Lush kelímku a konzistence je taková.. taková nepopsatelná. . Tohle černý rozpadající suchý bahno (takhle bych to přesně popsala.. :D) má v sobě částečky uhlí, které slouží jako pealing. Možná bude na nějaký citlivější obličejíčky moc hrubý, takže pro ty z vás, které máte obličejíček, který se hned podráždí a zčervená, bych to moc nedoporučovala a spíš se vrhněte na Fresf Farmacy, který žádný pealing neobsahuje a čistí naprosto božsky. 


Jak použít:
Já to dělám tak, že si nejdříve navhlhčím obličej vlažnou vodou a pak si trochu “uždíbnu” z kelimku, namočním a začnu čistit.
Občas si to na obličejí i chvilku nechám, protože mi přijde že to uhlí je opravdu blahodárný. Pak si obličej opláchnu a opatrně osuším. Musím se přiznat že hned po dvou dnech jsem vyděla výsledky. Když se po čistění podívátě na obličej tak je hned čistější a černý tečky mizejí opravdu rychle. 

Tak ale k výsledkům, roládku používám necelý měsíc. Ze začátku jsem jí používala ráno i večer, jelikož má pleť na to byla opravdu blbě, ale pak jsem radši ubrala, jelikož přeci jen ten pealing není dobrý si dělat každý den.
                                                                                 
 A mé pory a černé tečky? Pory se stáhly na minimum ale černý tečky jsou definitivně pryč. 

Takže jestli Vaše plet je v tuhle roční dobu anebo kdykoliv jindy taky stejně bláznivá, tak vám doporučují toto krásně čistítko jelikož je jak  na suchou tak I mastnou pleť ( a s tím naprosto souhlasím) 
cena – 100g  295 ,-  výrobek se má vypotřebovat do 3 měsíců a to si po pravě myslím, že nemá nikdo šanci. Takže já jsem obdarovala ještě svoje kamarádky a stejně ho mám až až. 

Tímhle bych článek ukončila a jestli máte někdo zkušenosti s tímto čistítkem tak budu ráda, když se do komentářů podělíte o zkušenosti. 
Mějte se hezky a AHOJ!: )

You Might Also Like

1 komentářů

  1. No, tak to je super, to musím pořídit přítelovi na jeho nos!!! :-) :D

    OdpovědětVymazat