Oblíbenci za rok 2015

10:00:00

Snad jako každá youtuberka i blogerka, tak i já si pro vás připravila oblíbence pro rok 2015. Sama se ráda inspiruji od druhých, když třeba něco hledám a nemám žádnou konkrétní představu, tak doufám, že i třeba vám, tento článek pomůže najít nějakou super novinku.

Pleť
Heřmánková kolekce od The Body Shop:  moje úplně nejmilovanější řada na obličej. Vyzkoušela jsem už všechno krom olejového odličovače, na který se chytám tento rok. Jestli máte citlivou pleť anebo prostě jen suchou, tak všemi deseti můžu jenom doporučit. Asi nejoblíbenější produkt je heřmánkové odličovací máslo, které má konzistenci jako kokosový olej. Na pleti, krásně roztaje a odlíčíte s ním opravdu všechno! :)

Moji dva favoriti na čistění pleti jsou 100% Dark Angels a novinka Cup o´ coffee. Jestli máte raději hrubší a důkladnější odlíčení, tak tohle je to pravé ořechové pro vás. Kávový odličovač ke všemu nepřekonatelně voní a oba dva vás dokáží důkladně zbavit pupínku, černých teček a šupinatosti.

Čisticí kartáč, který jsem dostala k Vánocům a opravdu musím přiznat, že manuálním čistěním nikdy nedosáhnete takových výsledků, jako s kartáčem. I když jsem si myslela, že žádný kartáč nepotřebuji, tak musím uznat, že už bez něj spíš nemůžu žit :)

Moje nejoblíbenější noční maska na obličej, která vyhrává snad všechny žebříčky po celém světe a já naprosto chápu proč! Pleť mám ráno vždy krásně vypnutou a takovou nacucanou a heboučkou :)

Novinka, kterou jsem vychytala v 50% slevách v Lush a už teď jsem si jistá, že je to nejlepší krém na nohy, který jsem kdy měla. Vždycky když se s ním namažu tak cítím takový nepopsatelně příjemný pocit na pokožce. 


Nejlepší másla na trhu, které u mě nikdy nesmí chybět. Teď momentálně jsou obrovské výprodeje v The Body Shop, tak si jich určitě zase zásobu nakoupím :)



Vlasy 


V poslední době jsem používala pouze tuhé kondicionéry, tak jsem chtěla udělat změnu a opět zkusit ten tekutý. Už jen kvůli tomu, že se s ním líp pracuje.  Jestli používáte šampuky, tak určitě znáte ten pocit, když si nedáte kondicionér a vlasy jsou natolik perfektně vydrhnutý, že jdou pak hůř rozčesat.
Retaread je opravdu perfektní koktejl pro suché a dlouhé vlasy. Hned po prvním použití jsem viděla rozdíl. Vlasy už mi tolik nepoletují a jsou zdravější. 

Myslela jsem, že do této kategorie zařadím jiný šampuk, ale Lush ho z nepochopitelných důvodů přestal vyrábět, tak jsem si musela najít jiného favorita. Vždy jsem kupovala jenom ty klasické "PUKY" ale jednou, když jsem si šla pro nový, tak jsem viděla obrovské kokosové kolo. Neodolala jsem a vzala si ho. Přijde mi fajn, že si můžete říct kolik ho chcete. Za stejnou cenu, jako jsem si kupovala šampuk, mám teď dvakrát tolik tohohle kokosového  zázraku, který nepřekonatelně voní :) a mám po něm krásné vlasy:)
Krém, o kterém pěji ódy snad všem. Je to můj "Svatý grál" mezi péčí o vlasy. Mám ho už skoro tři roky a v kelímku je stále půlka. I když počáteční investice hodně zabolí, tak se na 100% vyplatí. Funguje jako ochrana proti  teplotě, hydratuje,krásně voní a vlasy jsou po něm lesklé, krásně a prostě ho všichni potřebujete! :)


Roots - aneb maska, která je určena jenom na vlasovou pokožku. Jestli si jí hodláte dávat na celé vlasy, tak si ji zbytečně jenom plancáte. Konzistence, vypadá jako perleť v mušlích. Má mentolovou vůni a dokonce i chladí na hlavě. Mám ji moc ráda a jsem si jistá, že mi pomohla hodně s růstem vlasů. 


Dekorativní kosmetika 

Za naprostý objev a kup roku považuji limitku od Too Faced. Jedná se o tuhle krásnou paletku, o které jsem vám psala už několikrát, bohužel se nedá už sehnat. Jestli jí máte doma, tak určitě víte o čem mluvím. Stíny, tvářenky a prostě celá paletka je jedním slovem to nejúžasnější, co jsem si kdy z dekorativky koupila :)


Podkladová báze od The Balm, je moje stálice, která u mě nesmí chybět. Jestli vás trápí suchá pleť se šupinatostí, tak tohle je jediná báze, která vám to dokáže zakrýt a né ještě víc zvýraznit :)

Korektor o kterým mluví snad celý svět a u nás stále není k dostání (PŘEKVAPIVĚ!!)
Opravdu předčil všechny korektory z parfumérie a nikdy jsem neměla lepší. Bohužel mi už dochází, tak se asi kvůli němu budu muset vydat do Německa....

 They´re Real od Benefitu je už několik let moje nejoblíbenější řasenka, která mi dělá nepopsatelný řasy. Často mi lidi říkají, jestli mám umělé anebo nastavené řasy, ale né :)) Kdybych potřebovala jenom jednu věc z kosmetiky, tak je to 100% tati řasenka. Kdo ještě nevyzkoušel a bojí se počáteční investice, můžete si pořídit miniaturu


 Gel na obočí od MUFE, který jako jediný mi vydrží opravdu celý den. Dokážete s ním naprosto precizně a přesně vykreslit a hlavně dokreslit to, co by tam mělo být.. Už mě přestalo bavit neustále hledání tužky, která by nebyla do červena a stíny, které vám vydrží 2h. Stačí opravdu jenom maličko,přibližně hlavička od sirky a krásně vám to vystačí. Investice se opravdu vyplatí.


 Parfém 
Jestli hledáte úplně něco jiného a máte rádi tuhé parfémy od Lush, tak tohle je to pravé ořechové pro vás :) Paletka stále asi 720 korun a jsou v ní parfémy po 10ml. Nejraději mám černý pepř, ale
opravdu všechny si mě získali. Stačí se jednou stříknout a cítím ji na sobě celý den :)  

 A jaký je váš nejoblíbenější produkt za rok 2015? :) 


You Might Also Like

0 komentářů