Bione - Panthenol,vitamínový olej z obilných klíčků

11:00:00



Dnes jsem si pro vás připravila takovou kosmetickou bombu, že tomu já sama už přes dva měsíce nemohu uvěřit. Je to už nějaký ten pátek, co jsem v zapadlé Tetě na Olšance narazila na českou přírodní značku Bione. Do teď si klepu na čelo, proč jsem tolik let vyhazovala tisíce, za luxusní kosmetiku, když ani zdaleka neumí to, co tahle za pár kaček. 



 Ten kdo mě sleduje delší dobu, tak si určitě všiml, že už x let používám hlavně kosmetiku z Lush, který mám doma teď tolik, že jí pravděpodobně já ani moje rodina nikdy nevypotřebujeme... a ani už nemám takovou chuť, na to jí začít znova používat. 


Posledních několik měsíců, byly moje vlasy v naprosto zoufalé situaci, kterou jsem ještě nikdy nezažila. Vypadala mi snad půlka vlasů a k tomu se začaly ještě šíleně lámat. 

Po x hodinách brouzdání na internetu, co by mi mohlo zabrat a několika nepříjemných zážitcích s práškama pro růst vlasů jsem narazila na tuto keratinovou řadu. 

Každý produkt jednotlivě stojí 79 korun. Po tom, co jsem si x let kupovala drahý šampony, jsem neočekávala opravdu spíš nic, ale díky recenzím jsem si pro ní zašla.

A hned po prvním umytí se stal opravdu zázrak.

Objem-lesk-pevnost-hebkost

Absolutně nechápu jak je to možné s naprosto přírodním složením. Šampon nepředstavitelně pění, takže ho stačí opravdu jenom maličko. Vlasy natolik perfektně vydrhne, že je pak opravdu bez kondicionéru nemáte šanci rozčesat. Musím tedy uznat, že parfemace je naprosto příšerná, snad ještě horší než ty komunistické obaly. Šampon a bezoplachová péče se dá ještě vydržet, ale kondicionér zapáchá jako žumpa, možná dokonce ještě hůř. Ale za ten obsah to stojí, opravdu nevím co k tomu víc říct. Všechno co jsem kdy od šamponu očekávala a naivně si myslela, že to dosáhnu jenom s drahými přípravkami, tak tyhle za pár kaček, dokážou takový zázraky, že si toho všiml i můj přítel, který ani nepostřehne když si zkrátím o půl metru vlasy (chlapi)

Jako další bonus vidím vlasovou regeneraci, kterou si stříkám do vlasů vždy po mytí anebo jen tak přes den, když vidím, že vlasy potřebují trochu vyživit. Dodá naprosto neskutečný objem a je úplně jedno kolik jí použijete, jelikož nijak nezkracuje dobu mezi mytím a vlasy vůbec nemastí.

Nechápu, že to nepoužíváme úplně všechny a nevíme o tom! Já už jsem na to naočkovala všechny své přátele a rodinu a nic jiného nepoužíváme a všichni do jednoho jsou nadšený. Takže si dovoluji říct, že je jak na kudrnaté vlasy, tak dlouhé,jemné,barvené a tak dále, takže pro všechny.

Nechci tu vyvolávat nějaký poplach. Ale jsem si na milion % jistá, že bez této kolekce vaše vlasy jen tak nepřežijí.

cena - 79,- Bione

Problém je s dostupností, bohužel o tom vím, ale pro lidi z Prahy, tak doporučuji zapadlou Tetu na Olšance a pro všechny ostatní internet anebo Billu :)

Mějte se krásně a dopřejte svým vláskům před náročným létem.



You Might Also Like

0 komentářů