Nákupy za měsíc LISTOPAD 2015

10:00:00


Jelikož já sama mám tyto články nejraději a dost často mi pomáhají v tom, že v nich najdu to co jsem dlouho hledala, tak jsem se rozhodla, že na svůj blog zařadím další kategorii a to oblíbence za daný měsíc :)

Doufám, že i vy máte takové články rádi/y a třeba v nich najdete nějaký ideální dárek k Vánocům

Kiko kosmetika - limitovaná kolekce Rebel Romantic
Jak jste si asi z článků z dovolené mohli všimnout, tak Kiko mě absolutně pohltilo a do dneška nechápu, že stále není u nás.

Krátce po té, co jsem se vrátila z dovolené, přišlo Kiko s touto krásnou limitovanou kolekcí, která se celá nese v barvě rose gold (pro kterou  mám v poslední době slabost)

Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jestli si jí objednat anebo ne. Ale jelikož postupem času začaly ubývat odstíny rtěnek, co jsem si přála, tak mi to nedalo a rovnou jsem si všechno objednala. Po asi třech dnech najednou mělo Kiko 30% na vše, tak jsem byla trochu naštvaná, ale co se dá dělat...


Kosmetika je opět v naprosto dokonalých obalech. Na to, že stojí pár korun, je to prostě neuvěřitelný!

Rtěnky mám v odstínech 3/4/5 - jsou krásně máslové a pigmentované
Dále mě zaujal bronzer, který má ve středu růžový prášek na rozjasnění. Nedávno mě líčila jedna vizážistka, která mi doporučila růžové pudry a korektory na rozjasnění středu pleti. Skoro jsem nevěřila svým očím, co to dokázalo udělat s mou pletí, takže jsem neváhala a hned ho brala. Barva brozneru je hezky hnědá a né do oranžova, takže se mi s ním krásně pracuje a rozjasňující část mi také moc vyhovuje



No a nakonec jsem si vzala zrcátko a kosmetickou taštičku do sady :)


A mé oblíbené laky, který už mám vyzkoušený a žádný mi zatím nikdy tak perfektně nedržely jako od Kika

Too Faced
 Vánoční balíček o kterém jsem psala už několikrát v předešlých článcích :)



Rimmel 
A konečně jsem si pořídila inovovanou novinku Match Perfection, která mi tedy přijde stejná jako předtím, ale stále stejně perfektní. Pokud hledáte nějaký super make-up pro sušší plet a né drahý, tak se na něj rozhodně podívejte! :)

Lush
Nový kokosový Šampuk z Lush, který mám necelý měsíc a musím říct, že mi děla naprosto nepředstavitelný objem!

Yves Rocher
A jestli sháníte nějaký perfektní štětec na korektor tak v Yves Rocher mají tohoto krasavce za dvě stovky. Nikdy v životě jsem neviděla tak precizní a hustý štětec. Krásně se s ním pracuje, takže můžu jenom doporučit. 


Rituals
nedávno nasadil úplně nové parfémy z řady Oriental. Doteď jsem používala pouze tuhé parfémy z Lush, jelikož nejsem moc na tuctové vůně. Ale nebudu vám nic nalhávat, Lush tomuhle nesahá ani po paty. Jestli hledáte nějaké zajímavé parfémy třeba i jako dárek, tak si je zajděte očuchat. Od té doby co je mám, tak mi snad každý den někdo chválí jak voním a ptá se co to je. Nejraději mám ten červený (Pepřový) ale opravdu všechny stojí za hřích! 


H&M
Začátkem měsícem mělo H&M akci na online shopu. Trička za 99 korun. Tak jsem si rovnou pořídila 17 kousků košil a triček a vlastně jsem tak úplně obměnila šatník .Hlídejte se s takovou cenou...

 The Body shop
Jelikož mi došel můj oblíbený dvoufázový odličovač, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento z The Body shop. Celá Heřmánková kolekce mi perfektně sedla a myslím si, že jako dárek udělá určitě radost. Každá žena přeci jen potřebuje odličovací kosmetiku. 

F&F 
Šaty na Vánoce z F&F samozřejmě také v rose gold barvě :)


A nakonec v 30% slevě jsem ukořistila krásné naušničky z I Am

You Might Also Like

0 komentářů