Ziaja - Měsíčkový pleťový krém a oční krém s kozím mlékem.

12:27:00


Nedávno jsem objevila starou zapadlou Tetu, kde mají úplně, ale úplně všechno. Nejradši bych tam trávila celý dny, jelikož takový množství sortimentu co tam mají, jsem snad ještě nikdy neviděla. 

Díky této návštěvě jsem objevila X značek český kosmetiky přírodní, kterou ted´ testuji a po nějaký době vám o ní napíšu. Konkrétně se bude jedna o kosmetiku Bione, který bych si asi nikdy kvůli těm šíleným obalům nevšimla a hlavně cena je natolik nízká, že se mi to přijde až divný! No počkejte si!

Taky tu má obrovské zastoupení kosmetika Ziaja a Ryor. 

Kosmetiku Zaija jsem vyzkoušela zatím jenom párkrát když jsem byla mladší, jelikož byla pro mě  cenově dostupná, ale vždy jsem si nakoupila nějaký krémy a v pubertě měla jiný starosti než se mazat a malovat. (znáte to)

Takže jsem se rozhodla vyzkoušet denní měsíčkový krém pro suchou,citlivou pleť a oční krém s kozím mlékem. 



Ziaja měsíčkový pleťový krém suchá, citlivá a normální pleť 50 ml

Krém má moc příjemnou parfemaci a konzistence je opravdu hutná, něco jako Nivea. To mě bohužel trochu zklamalo, jelikož krém se nedá skoro vůbec rozetřít, tak musím pleť hodně tahat a pak je skoro nemožné aby se pořádně vpil. Na zimu někam na hory nebo když máte opravdu extrémně dehydrovanou pleť po nějakým ošetření, je určitě super, ale znovu si ho už nekoupím. Mám pleť suchou, né že ne, ale tahle konzistence bohužel na mě až příliš hutná.
cena -  65 kč

Ziaja Kozí mléko oční krém pro suchou pleť 15 ml

Tento krém mě ale naopak velice překvapil. Konzistence je vodičková a díky úzkému aplikátoru se perfektně aplikuje a v pracovává do očního okolí. Hned ráno po prvním použití jsem si všimla příjemné a hebké kůže. Krém v očích absolutně nepálí takže můžu doporučit i pro citlivé oči jako mám já.
Tento krém si určitě pořídím znova a můžu vám ho všem jenom doporučit :)

Cena 60-70,-

A jaký máte vy zkušenosti s kosmetickou značkou Ziaja?

Mějte se krásně a zase příště! :)

You Might Also Like

0 komentářů