Essence Make Me Brow - Jak na rychlou úpravu obočí.

11:00:00


Obočí už je nějaký ten pátek poměrně hodně probírané téma. Dřív byl hodně velký problém sehnat za slušnou cenu nějaký produkt, který vám obočí hezky a hlavně přirozeně upravil podle potřeb. 

Já sama jako přírodní blondýna obočí skoro nemám, tedy mám ale neviditelné(znáte to) 

Nevím jak vás, ale mě každodenní sezení nad obočím opravdu otravuje a je to má nejmíň oblíbená činnost při líčení. Už hodně dlouho s tím bojuji a vždy mě zachránil Brow Bar od Benefitu.

 Bohužel při poslední návštěvě jsem měla tak šílenou alergickou reakci, že jsem místo obočí měla na obličeji spíš dva nateklý rohy no a od té doby se tam bojím chodit.



Už hodně dlouho jsem přemýšlela nad gelem Gimme me Brow od Benefitu, ale cena 790kč za tak mrňavou lahvičku mě vždy odradila a radši jsem sáhla po své stálici od MUFE Aqua Brow, která přeci jen stojí stejně, ale už mám odzkoušená že vydrží více jak rok. 

Za posledních pár měsíců se nám ale objevilo hodně pěkných produktů v drogerii. Na internetu jsem okoukávala snad milion videí a recenzí, který z nich je nejlepší a překvapivě hodně lidí ukazovalo právě tuhle lahvičku od Essence, tak jsem pro ní hned letěla do DM a za 70 korun opravdu není co ztratit. 

Ze začátku jsem s produktem hodně bojovala a myslela si, že to byl jenom další zbytečný kup, ale opak je pravdou. Chce to jenom trochu cviku a otřít kartáček, jelikož se na něm usazuje až moc barvy. 

Rozhodně to považuji za objev roku, jelikož i přes to, co mi konzultantky  v Sephore  říkala že gel mi rozhodně stačit nebude, jelikož mám špatný tvar obočí tak OMYL..

Kartáček je maličký a skoro úplně totožný jako ten od Benefitu. Náplň není jen nějaká barva, ale jsou to samostatné vlákýnka, který vytvoří přirozený look a jakoby obočí doplní.

(zdroj:  Internet)


Máme na výběr ze dvou odstínu a podle mě padnou úplně všem. Já mám blond a je krásně studený, žádná oranžáda a vypadá naprosto přirozeně.

Díky tomuhle krasavci si ráno můžu přispat, jelikož obočí máte hotový za půl minuty!

Essence 70,- !

You Might Also Like

0 komentářů