Oblíbenci za měsíc - Prosince 2015

11:00:00



S každým ročním obdobím se mi vždy trochu pozmění moje make-up rutina.Většinu roku mám spíše suchou pleť, s občas nějakým tím pupínkem. Ale na zimu mám vždy problémy, že mě pleť extrémně pne a pálí. 

1. Nevím jak vy, ale já si vždy přes zimu libuji v pleťových maskách. Teď momentálně mám doma čerstvou borůvkou masku z Lush s krásným názvem Kosmetická katastrofa. Haha.. zní to dost děsivě, ale pokud máte přes zimu stejné potíže jako já - pne vás a pálí pokožka, do toho nějaký ten pupínek, tak vám ji vřele mohu doporučit. Používám ji několikrát týdně a opravdu mi pomáhá. Pociťuji o hodně menší podrážděnost pokožky a pupíky také ustupují :) 

Lush -  cena 299,-


2. Zajímal by mě ten šťastlivec, který v tomto období nemá problém se rty. Já osobně na to trpím tak hrozně, že se to občas ani nedá vydržet. Proto si nedokážu představit život bez tohoto "cocacolovélo" scrubu od Lush, který nejenže krásně voní a dokonce i chutná, ale hlavně opravdu funguje. Chápu, že někomu se nebude chtít utrácet za takovou "vychytávku", tak vám bohatě postačí jenom krystalový cukr, med a trocha oleje. 

Lush -  cena 245,-


3. Naprostá klasika, kterou snad všichni známe od dětství. Myslím si, že bychom se měli zamyslet nad tím, jestli opravdu není zbytečné utrácet za balzámy typu EOS nebo Labello, když stejně nepomáhají a nehydratují tolik, jako tento Jelení lůj.

cena - 25-30,-


4. Noční maska od The Body Shop, které jsem věnovala samostatný článek ZDE . Teď na zimu je to opravdu můj obrovský pomocník. Začíná mi pomalu docházet, tak doufám, že bude v nějaké povánoční slevě :) 

cena . 599,-


5. Primer od TheBalm mi jako jediný pomáhá v boji se šupinatou pletí a extrémně loupajícím nosem teď přes zimu :) Článek ZDE

Cena - 619,-


6. Jak jsem již psala v novinkách za měsíc listopad ZDE, tak jsem si konečně pořídila inovovanou verzi make-upu Rimmel Match Perfection. Popravdě nevidím absolutně žádné změny oproti starší verzi a možná je to i dobře, jelikož zůstal stále skvělý a dle mého názoru, je to nejlepší make-up z drogerie pro suchou pleť. ZDE 

Cena 150-200


7. Ať je zima nebo léto, tohle je zatím nejlepší korektor, který jsem kdy mohla vyzkoušet. A nečekaně, se u nás stále nedá sehnat. Jestli vyrážíte na adventní trhy do Německa či Rakouska, tak si ho hlavně nezapomeňte přivést :) článek  ZDE

Cena 7-10 Euro 


8.Yves Rocher má dle mého názoru nejlepší štětec na korektor. Myslím si, že značky štětců a jejich typy mám docela dobře všude prověřené a u žádné značky jsem tento tvar nikdy neviděla. Je tak neuvěřitelně hustý a má naprosto perfektní tvar, že s ním důkladně nanese korektor opravdu každý.

Cena - 200


9-14. Tak toto  je má nejoblíbenější kosmetika pro vytvoření každodenního líčeni právě teď na zimu.

11. U Bahama Mama jsem si ověřila, že ať je jakékoliv roční období, tak odstín tohoto bronzeru, mi vždy perfektně sedí . Určitě s ním na Vánoce uděláte radost opravdu každé ženě :)

Bahama Mama - cena 399

15. Fixační a hydratační sprej s vitaminem E od The Body shop. Sprej používám celoročně na fixaci make upu. Teď přes zimu jsem mu však nejvíc vděčná, jelikož když mě přes den pne pleť, tak se stačí jenom přestříknout a ihned se uklidní. Také ho ráda používám na mokré nanášení očních stínu, jelikož mi přijde, že pak daleké déle vydrží .:)

Cena- cca 250-300,-

Jaké jsou vaše oblíbené produkty v zimě?
Mějte se krásně :)

You Might Also Like

0 komentářů