Lush 50% sale

10:00:00



Předem, než se začnu rozepisovat k tématu, tak bych vám všem chtěla popřát všechno nejlepší do Nového roku a doufám, že se vám splní to, co se třeba v minulém nepovedlo : )

Také bych se chtěla omluvit, že jsem minulý měsíc nebyla skoro aktivní. Ale znáte to, Vánoce.. Bylo toho tolik, že jsem byla ráda, když jsem měla čas jít vůbec spát :)

Ale teď už k tématu.

 Kdo jste milovníkem kosmetiky Lush, tak jste jistě zaregistrovali, že se jako každý rok 26.12., spustily obrovské 50% výprodeje. Čekala jsem od půlnoci, ale slevy naskočily až ráno v šest. Naštěstí jsem některé věci ještě stihla, ale jako každý rok, je to boj o vteřiny.

Produkty na stránkách jsou už definitivně vyprodané, ale jak si pamatuji z minulého roku, tak neustále naskakovaly nové slevy, takže je dobré si to hlídat.

Jestli jste ale z Prahy, je to pro vás obrovské plus, protože na krámku věci nemizí tak rychle, jako na eshopu. Slevy jsou do vyprodání zásob ale né déle, jak do konce ledna.

Další věc, kterou je dobré vědět je to, že slevy na eshopu a na krámku, se liší. Minulý rok, když jsem měla cestu snad každý den kolem Palladia, tak tam bylo pokaždé něco nového.

Díky slevě vždy vyzkouším hromadu nových věcí, které by mě třeba za normální cenu nenapadly ani koupit.

Co opravdu stojí za to?

Podle mě hodně povedeným produktem, je nový koncept masky na vlasy, kterou si namícháte samy. Prý by jí mělo být okolo 200 ml, ale když jsem dala takto malé množství, měla jsem to jako sádru. Takže jsem přidala vodu a teď mám necelý pul litr, což za tu cenu je fakt bomba! Zatím mám rozmíchanou jenom Damaged, kterou jsem už zkoušela a je opravdu ale opravdu perfektní!!


Dále mě hodně překvapil krém na nohy Softy, po necelém týdnu používání mám opravdu nohy jako miminko!

Mr Dandy´s Hair Candy - novinka, která je pro mě jako stvořená. Stylingová banánová pasta pro jemné vlasy bez objemu a dokonce i hydratuje :) 

Elbow Grease - hydratační tyčinky s x druhy másel, vhodná nejen na tetování a suchá místa. Já si s ní mažu nohy a nepopsatelně hydratuje!

Sunny day
- nádherně po fialkách vonící sprej, který je proti křepatění a elektrizování vlasů

Love and Ligh - hydratační krém na ruce

Salted Coconut Scrub - peeling na ruce

O mýdlech a želé ani nemluvě. Krásně voní jako vždy, ale to už je jenom na osobní preferenci, co se komu libí :) 

You Might Also Like

0 komentářů