Kartáč na obličej - Silk'n Sonic Clean

10:00:00

Dnes jsem si pro vás připravila takový menší tip na čistič obličeje. Pokud sháníte něco kvalitního, ale nechcete přitom utrácet několik tisíc za Clarisonic, tak tohle je kartáč přímo pro vás. :)


Testuji ho už nějakou dobu. Používám vždy ráno a večer s mýdlem od Lush. 

Určitě první věc, která mě na kartáči hodně zaujala je ta, že se neotáčí, ale pulzuje na obličeji. Tím pádem podle mě vlákna lépe pronikají do pórů a krouživý pohyb si přizpůsobíte podle sebe.

Můžete si vybrat ze dvou rychlostí. Každá rychlost je označena svojí barvou červená nebo zelená. Celý štětec se ovládá pouze jedním tlačítkem.

Štětec má v sobě zabudovaný interval čistění,  který činí 60 sekund. Ten využívám hlavně ráno, když si pleť nečistím tolik intenzivně, abych nebyla červená. Večer si většinou štětec zapínám dvakrát.



                       Balení obsahuje také krásný stojánek, dvě hlavice a nabíječku. 

Kartáč je ze stran pogumovaný, takže krásně drží v ruce i mokrý. Zástrčka na nabíječku je zalepená gumovým špuntem, aby se vám do něj nedostala voda a nevyzkratoval se. 


Se štětcem jsem nadmíru spokojená. V poslední době jsem totiž bojovala s extrémní šupinatostí pleti, a to i přes to, že jsem si dávala masky, mazala se, používala peeling a poměrně se mi rozšířily opět póry. 


Miluji ten pocit po vyčistění pleti, kdy máte obličej napnutý, tak trochu vibruje a je perfektně připravený pro nanesení následné péče. Obličej mám pak krásně hebký. Boj s póry je vždycky během na dlouho trať, ale vidím, jak se to pomalu zlepšuje, z čehož mám obrovskou radost.


Dosud jsem žádný štětec nepoužívala a říkala jsem si, že mi bude stačit houba. Dnes však vidím, že je to opravdu vynikající pomocník ke zlepšení pleti - rychlejší a hlavně se jedná o mnohem intenzivnější čistění než klasické manuální.


Vřele vám ho mohu doporučit a budu ráda, když mi napíšete jestli máte také zkušenost s tímto, či s nějakým jiným elektrickém kartáčem. :)

cena  - 899,-


You Might Also Like

0 komentářů