theBalm theManizer Sisters

10:00:00


Tak jak si užíváte mrazivé dny? Já jsem se tolik let těšila a neustále nadávala, že není sníh a vůbec pořádná zima. A teď? to vůbec nezvládám... 

Tak nevím jak vy, ale já v poslední době ráda trávím čas v teple :) ideální doba na vyzkoušení nových produktů :)

Dnes se spolu podíváme na limitovanou paletku od TheBalm, která obsahuje všechny "thaManizer Sisters" 

Už více jak rok používám Mary-Lou Manizer o kterým jsem již psala tady . Ódy, které o něm pěje snad celý svět můžu jenom potvrdit. Nic víc univerzálního doma snad ani nemám a hlavně balení je tak obrovský, že ho budu mít na věky. 



Měla jsem v plánu si dokoupit proto i Cindy a Betty. A jednou na trh přišla tahle paletka a bylo to jasné :)

Doufám, že se dají ještě někde sehnat, jelikož jí podle mě potřebujete taky.




Balení je opět krásný jako vše co TheBalm projde pod rukama. Je poměrně malé, takže ideální na cestování a nezabírá mi v mém kosmetickém stolku zase půlku šuplíku. 



Paleka obsahuje - rozjasnovač, tvářenku/rozjasnovač a bronzer.  O Mary se už rozepisovat nebudu, jelikož mi je jasný, že už jí zná snad každá. 



Cindy mě opravdu překvapila. Čekala jsem, že to bude spíš taková lehoučká tvářenka nebo spíš jenom rozjasnovač, ale dělá naprosto nádherný finish. Krásné a zdravé tváře. Pleť má nádherný odlesk a už není zapotřebí používat ani Mary. 



U Betty jsem zase čekala, že bude spíš jenom na jaro a léto až se opálím, ale dá se tak krásně rozetřít, že vypadá hezky i na bledé pleti. 



Paletka mi hodně ulehčila život. Nemusím s sebou už tahat milion věci. 



Investice se určitě vyplatí i do jednotlivých produktu. TheBalm prostě umí naprosto perfektní stíny, které vám nezrujnují peněženku :)

Cena ,- 690

MUST HAVE  

You Might Also Like

0 komentářů