Too Faced - Flush Blush palette

10:02:00


 Už dlouho jsem pokukovala po nějakých hezkých tvářenkách, jelikož doma jsem měla pár odstínů, které byly z většiny dost podobné a já je nosila neustále do kola a dost často se mi k líčeni zase tolik nehodily.

Už někdy v listopadu jsem si všimla, že Too Faced na svůj oficiální web vložil nové produkty, které přijdou jako jarní limitky po novém roce. Po pravdě jsem ani v nejmenším nedoufala, že zrovna tahle paletka, kterou jsem si vybrala, tak přijde k nám do Čech.

Smilovali se nad námi a jednoho dne vložila Sephora na svůj FB fotku co všechno dorazí z limitky.

Znáte ten pocit absolutní nedočkavosti a nadšení že ano. Já chodila snad obden kontrolovat, jestli paletka už nedorazila jelikož vím, jak to vypadalo na Vánoce, když přišlo jenom pár kůsu. Po tom, co měla dorazit v únoru a nedorazila už mě to trochu přestávalo bavit. Pak najednou vyndali testry ale paletka pak snad ještě měsíc nebyla a prodavačky mi řekly, že dorazí až v dubnu. Jednoho den jsem šla do Sephor, že si koupím jinou limitku a to od Narsu a jen tak jsem nadhodila, že jsem dlouho čekala na to od Too Faced a že snad ani nepřijde a slečna mi řekla, že jí akorát vybalila. OSUD CO? 

Hned jsem ji brala a málem se mnou spala i v posteli.


 Paletka obsahuje všech 6 srdíčkových tvářenek v miniaturních verzí, které Too Faced nabízí. Jednotlivě každá stojí 790 korun a tato celá paletka byla za 990.






Nevím jak vy, ale já jsem snad nikdy žádnou tvářenku nevypotřebovala, takže mi paletka vyhovuje, jelikož si můžu každý den vybrat odstín jaký se mi zrovna hodí a mám to všechno hezky po hromadě. :)

Ode dne co je mám nepoužívám nic jiného. Barva drží krásně celý den a už hodně lidí se mě ptalo, co používám :)

Tak jestli jako já sháníte nějaký super produkt na tváře anebo pro někoho dárek, tak s tímto vedle nešlápnete! :) 


You Might Also Like

0 komentářů