Urban Decay - concealer Naked Skin

11:00:00


Dobré ráno, tak jak si užíváte  víkend? Já už jsem si stihla zasadit všechnu zeleninu a teď netrpělivě čekám, až konečně vyroste. :)

Dnes bych vám chtěla vyprávět o mojí lásce, kterou jsem si koupila vlastně jen tak omylem, když byla opět akce 2+1 v Sephore.

Určitě vám nemusím přestavovat značku Urban Decay, natož jejich Naked skin řadu. Abych vám tady nepěla ódy, tak se musím přiznat že mě poměrně nechávala chladnou a kromě pár stínu, mě u značky vůbec nic nezaujalo.

Ale občas se to všechno nějak sejde a já když mi došel můj oblíbený korektor, tak jsem si řekla, že ho tedy vyzkouším.



Jako první věc, musím ale uznat, že obal je opravdu povedený. Jednoduchá design ve skleněné lahvičce s naprosto perfektním aplikátorem se kterým bez problémů můžete regulovat množství produktu, který potřebujete nanést. A tím pádem neplítváte zbytečně obsah, tak by snad měl vydržet déle :)



 Za druhé mě hodně zaujala škála odstínů, takže se nebojte porcelánové panenky, že pro vás by tam nebyl odstín :) to určitě je, ale vypadá to, že je furt vyprodaný. 

Já sama jsem si koupila druhý nejsvětlejší odstín a je naprosto perfektní pro mou už lehce opálenou pleť.



No ale, abychom se tady nebavili jenom o zevnějšku...

Doufám, že nejsem jediná, ale já když přijdu s nákupem kosmetiky tak i kdyby mělo být 10 večer, tak já si musím úplně všechno vyzkoušet (Děláte to tak taky? ) A hned na první aplikaci mi spadla brada. Jak jsem vám již psala v článku čeho bych chtěla dosáhnout tento rok, tak jako jeden bod jsem uvědla pitný režim ( a ano, neustále ho nedodržuji, takže mám tmavý kruhy pod očima jako panda, ale  zas vizážistky co mě líčí, tak si to aspoň pořádně natrénují) 

KRYTÍ JE NAPROSTO NEPŘEDSTAVITELNÉ! zatím mi nic, tak dobře nezakrylo moje kruhy jako tenhle korektor, absolutně je vymizíkuje. Obsah má dokonalou sametovou konzistenci, která se nádherně zapracováva.A ta výdrž? Samozřejmě ho zapudrovávám a po celý den se mi nikam nehne a to já neustále někde lítám. Netrpím na žádný vrásky ( ještě..díky bohu!) ale kdo mě čte, tak ví, že trpím na rozšířené póry a ani do těch nezalejzá.

Takže ano, zas jsem jednou něco koupila omylem, co mi změnilo pohled na UD a jsem si jistá, že tento korektor, je nejlepší co jsem kdy měla a to jsem toho už vyzkoušela xxx..

A jaký je váš nejoblíbenější korektor? určitě se se mnou podělte v komemtářích

Tak se mějte krásně a zas v neděli! :)

Cena 690,- 

You Might Also Like

1 komentářů