Mataro

11:00:00

Mataro

Konečně jsem tady. K tomuto malebnému městečku mám silný citový vztah (haha, asi to bude popravdě kvůli tomu, že právě tady, jsem poprvé viděla shop Hunkemöller)

Moc jsem se těšila na to, až se sem vrátím a taky jsem si tady s Lukášem užili snad každou minutu.

Mataro je přibližně přes pul hodiny od Barcelony, ale je tady už taková vesnická atmosféra. Uprostřed města jsou políčka, kde si španělácí pěstují zeleninu anebo chovají slepice a tak podobně.

Podél celého města je přenádherná a hlavně čistá pláž, kterou naprosto miluji a to hlavně proto, že  tu není tolik lidí.

Připravte se na to, že jestli sem pojedete, tak tady utratíte možná víc peněz, než ve velkých městech, jelikož ty obchůdky co mají tady na takovém malém kousku, tak nikde jinde nenajdete.

Všude na vás dýchá španělská atmosféra. Jelikož všichni cizinci jezdi do Barcelony, tak si tady od nich i hezky odpočinete.

Jen co jsme přijeli, museli jsme hnedka běžet do centra do naší nejoblíbenější mlékarny, kde mají mléko, které když ochutnáte, tak konečně pochopíte co slovo MLÉKO znamená.
Samozřejmě, že jsem musela zajít do svého Hunkemoller "nakouknout co se za ten rok změnilo" a odejít s obrovský nákupem kalhotek...snad na rok.
Jelikož se naše cesta pomalu už chýlí ke konci, tak máme v plánu zůstat 3 dny a užít si naposledy moře.  Naší další zastávkou bude rezervace, kde ve volné přírodě žijí plameňácí, tak se tam už moc těšíme. 

Mějte se hezky a brzy se zase ozvu. :)













You Might Also Like

0 komentářů