Excipial a Sudocream

10:00:00


Po pravdě by mě před nějakou dobou ani nenapadlo, že někdy budu psát recenzi na lékárenskou pečující kosmetiku, jelikož jediné, co jsem si kdy v lékárně koupila (pečujícího), tak byla micerální voda od Biodermy.

No, ale v poslední době jsem si všimla, že hodně lidí začalo opěvovat pár produktů, o kterých jsem neměla ani párů, že existují a opravdu by mě nikdy nenapadlo, že krém na opruzené dětské prdelky, může skvěle fungovat i na akné.

No, ale recenze se recenzí sešla a já jsem si to prostě musela pořídit .

Dnes jsem si pro vás připravila rovnou dva produkty a to krém Excipial a takovou  "sádru" Sudocrem. Oboje stojí opravdu pár korun a já jsem si věci kupovala ještě v Dr.Maxovi ve slevě, tak i kdyby to na mě nefungovalo, tak by mi z toho srdce nepuklo.

Nebudu vám tu nalhávat, že se mi libí obaly, přesto se ve skutečnosti nemůžu absolutně přenést a svoje místo na mém kosmetickém stolku opravdu nemají.

Ale co se týče obsahu, tak jsem za těch pár korun, co jsem za to dala, opravdu nadšená!

Excipial U Hydrolotio

Prodává se v několika variantách a až si pro něj půjdu příště, tak si vezmu dětský, jelikož je prý víc mastnější, než ten z klasické řady. Přesto, že je na suchou až velmi suchou pokožku, tak si musím aplikovat dvě vrstvy (což ale moje sestra nechápe, jelikož jí přijde akorát mastný)


- parfemace je neutrální, né že by neměl žádnou, ale prostě jsem zvyklá na úplně něco jiného.
- krém používám necelý měsíc a všimla jsem si výrazné změny pokožky a to hlavně v tom, že je taková jemnější a přijde mi, že mi trochu odstoupilo i akné, které se mi občas vytvoří.
- další výhoda je, že krém je opravdu ale opravdu obrovský (200 ml) většina krému se prodává po 50ml.
- a navíc když jsem jela na víkend za rodiči a neměla jsem odličovač zrovna u sebe, tak jsem zjistila, že krém perfektně odličuje i můj voděodolný make-up, který občas nezvládne ani opravdový odličovač. 


Cena - kupovala jsem ho v akci za 100 ,-  jinak stojí okolo 130 korun



Sudocream

No a dále tu máme teto objev.
Všechno to začalo tím, že vždycky, když jsem se měla jít fotit, tak se mi jako naschvál udělal na obličeji nějaký nehezký pupínek. Takže jsem bádala na internetu, co bych si mohla zase pořídit abych to mohla dávat jenom bodově a co nejvíce to zabíralo.

O tomto krému si přečtete hodně ÓD a možná si i klepete na čelo, že jsem ho objevila až teď.

No, ale prostě..

 - Konzistence je opravdu zajímavá a přijde mi prostě jako sádra.
- Parfemace je moc přijemná, taková svěží a nevtíravá, takže vás na obličeji vůbec neobtěžuje
- No a účinky? Podle mě je zapotřebí pupínek podchytit ihned, jelikož když už máte pěkně vyrašenou vyrážku, tak mi přijde, že né tak rychle pomáhá. Ale když vidím, že se mi někde něco klube, tak si to hned namažu a druhý den bud' úplně zmizí anebo se prostě nezvětší a začne se hojit.

- Koupila jsem si zbytečně obrovské balení, které nemám šanci za život celý spotřebovat, ale bylo ve slevě za 200 korun a sestra mi potom řekla, že si tím maže i nohy po holení aby jí nevyskákaly pupínky.Takže jsem vzala 400g





- ale na akné podle mě vystačí balení 60g, které stojí 60-80korun :)

A co vy? Máte zkušenosti s nějakou lékárenskou kosmetikou, která nemá nějaké zvučné jméno jako Bioderma, Vichy.. ?

Mějte se krásně a tento týden vyjdou poslední články z dovolené, tak se pak můžete těšit na moje podzimní outfity a nápady na Vánoce

Ahoj :)









You Might Also Like

0 komentářů