Lush RandB

10:00:00



Dnes jsem si pro vás připravila článek o dalším zázraku na vlasy (alespoň pro mě).
Jak jsem vám již jednou psala, tak mé vlasy před pár lety byly opravdu ve velmi ale velmi špatném stavu. Rozhodla jsem se tedy, že barvení, každodenní žehlení, kulmování a používání nekvalitních produktů utnu.

Nakoupila jsem si plno produktů z Lush, které zachránily mým vláskům život, přičemž jeden z hlavních králů, je tento krém. 

Jedná se o bezoplachovou masku, která vyživuje vlasy, pokožku a dokonce má i tepelnou ochranu. Vlastně úplně všechno, co jsem v tu chvíli potřebovala. 

Jestli si tento produkt plánujete pořídit, tak se připravte na těžké začátky, než zjistíte, jaké množství vaše vlasy vyžadují. Stačí tak málo, že si budete myslet, že to snad ani nemůže nic udělat. Ale opak je pravdou. Jakmile si vlasy umyjete a produktu použijete moc, můžete si je jít umýt znova, jelikož si je dokonale zmastíte a zatížíte. Je zapotřebí být opatrná a přijít na to správné množství.

 Co se týče toho množství, tak R&B  mám od dubna 2014 (250ml) a nejsem ani v půlce, takže se investice opravdu vyplatí. 

Jak používám krém já?

Tuto bezoplachovou masku používám hned několika způsoby 

1) Po každém umytí si nanesu do dlaně malinkaté množství, které rozmasíruji v dlaních a poté ho aplikuji do úplně mokrých vlasů po celé délce i ke kořínkům. Vlasy si svážu do ručníku a nechám chvilku proschnout a poté klasicky vyfénuji. Díky krému se vlasy daleko lépe rozčesávají, takže zapomeňte na zacuchané, nerozčesatelné vlasy.  Hned uvidíte, že vlasy tolik nebudou létat, budou lesklejší, vyživenější a také tak krásně vonět!

2) Když vím, že si večer budu mýt hlavu a mám den volna, tak si do vlasů nanesu větší množství krému, které pročešu a poté nechám klidně i celý den působit. Vlasy mám po umytí krásně pevné, vyživené a nepředstavitelně lesklé. Tím, jak vlásky nabobtnají, tak se vám samozřejmě i zvětší objem.

3) Krém aplikuji do vlasů, když vidím, že mám vysušené konečky, moc poletují anebo prostě jenom kvůli té dokonalé vůni, bez které si svoje vlásky už nedokáži ani představit .

Jsem si 100% jistá, že tenhle krém je jeden z hlavních pilířů, které dokázal z mých vlasů udělat to, kvůli čemu tak vypadají a hlavně jsou tak zdravé, pevné a lesklé.

Na tenhle produkt nedám dopustit a jestli mu vůbec někdy dojde, tak si určitě půjdu pro další balení.

Jestli se bojíte počáteční investice, tak si skočte pro vzoreček, který vám Lush víly velmi rádi poskytnou.

 cena  - 525 (90ml) , 995 (250ml) Lush 
Mějte se krásně a starejte se o své vlasy! :)

You Might Also Like

0 komentářů