Port la Nouvelle - wild flamingos

11:00:00


 A je to tady. Naše poslední zastávka na jednom z nejkrásnějších míst.

Poslední dva dny v Mataro nám krásně pršelo a Španělsko mělo zrovna vyhlášený stav nebezpečí povodní. Prudké deště braly auta a  všechno ostatní, co jim stálo v cestě. Jelikož jsme znali předpověď na pár dalších dní, tak jsme ihned, co se udělalo hezky, zabalili a pokusili se dojet autem co nejdál to šlo. 

Jak jsem vám již jednou psala, tak místa, která najdeme náhodou, jsou většinou opravdu nejvíce kouzelná.

Minulý rok jsem už v  Port la Nouvelle byli, ale na úplně jiném místě. Na několika kilometrové pláži, kde jsme byli skoro sami a večer se nám stalo několik nepříjemností (několikrát jsme zapadli autem, divní lidé, kteří v úplné tmě jezdili po pláži, otáčeli se dokola - osvětlovali pláž a pravděpodobně zjišťovali, koho okradou a k tomu nedávno byl ve městě i teroristický útok)

Tak jsme si řekli, že sem už ani náhodou nepojedeme. No ale? 

Byla už skoro tma a my byli kousek před městem a najednou jsme spatřili jakýsi park. Teda spíš malé močály, tak jsem se rozhodli, že to prozkoumáme, jestli nepřespíme tady. 

Zajeli jsme si autem blíž a Lukáš najednou na mě kouká a říká mi, že tamhle ve vodě jsou snad plameňáci. Nevěnovala jsem tomu vůbec pozornost, jelikož oba máme x dioptrii a jsme slepí jak patrony a to hlavně ve tmě.

 Po chvilce dohadování jsme však dojeli k ceduli, kde opravdu bylo značení, že jsou tu divocí plamenáci a další desítka zajímavých zvířat. Trošku ve mě zaskočilo, jelikož jsme v Evropě a já na živo uvidím tyto krásné ptáky ve volné přírodě? 

Našli jsme si krásné místo, kde jsme přespali a ráno se vydali na průzkum. Už jen kousek od auta jsem slyšela dost divné zvuky, jak kdyby se něco ucpalo v trubce, nevím jak to přesně popsat. Tak jsem se šli podívat a hned vedle auta jsme měli obrovské hejno, které se vůbec nebálo. Dovolili mi se k nim přiblížit na pár metrů, tak jsem si je mohla krásně nafotit a užít si kousek Afriky tady u nás ve Francii. 

Tohle byl rozhodně jeden z nejlepších zažitků z dovolené, které jsme s Lukášem mohli zažít!












You Might Also Like

0 komentářů