Too Faced in Paris : Too Faced Le Grand Palais - review, swatch, video

15:00:00


Taky se vám občas stane, že vidíte nějakou věc, bez které nemůžete žít? Asi ano, že jo?
Přesně tento pocit jsem měla od prvního dne, kdy Too Faced představil své Vánoční limitky Christmas in Paris.

Nepřemýšlela jsem ani vteřinu nad tím, že bych zaváhala stejně, jako minulý rok, kdy mi veškeré vánoční limitky protekly mezi prsty. Chodila jsem se snad každý den koukat do Sephory, kdy konečně přijdou.
 Už jsem začínala být trochu zoufalá a myslela si, že je snad ani nenasadí anebo, že jich přišlo tak málo, že si je rozebraly prodavačky.

Ale...
Když jsem se opět vydala do Sephory a zoufale zjistila, že tam stále nejsou, tak jsem se rozhodla, že se podívám po jiných paletkách. A zrovna když jsem se kochala Benefitem, tak okolo mě prošla prodavačka ověšená paletkami...

Během následujících 5 minut se toho stalo tolik, že si už jenom vybavuji, jak s ní sedím na židli a nevěřím vlastním očím, jak moc krásná je.

A tady to vlastně všechno začalo...


Paletka obsahuje miniaturu rtěnky, primeru pod oční stíny a řasenky.

Rtěnka - je to spíš takový polo-matný lesk. Krásně se nanáší, vypadá moc hezky, ale výdrž není zrovna světová.
Řasenka -  Better Than Sex : kdo o této řasence neslyšel, jako by nebyl. Není snad oblíbenější řasenky. Jak jistě víte, tak nedám dopustit na svou They're Real, kterou používám bez přestávky už skoro tři roky. Trochu jsem se bála, že mi řasenka kvůli kartáčku nebude sedět, ale opak je pravdou. Řasy mám po ní stejně krásně jako po TR. 


A to nejdůležitější je samozřejmě paletka.

Která obsahuje : 2 tvářenky
                           bronzer
                                  rozjasňovač
                                      15 očních stínů
                              3 oční stíny na blending, základ pod stíny anebo pod obočí

Paletka je natolik krásná, že jsem se rozhodla vám natočit video, kde vám ukáži pigmentaci :)



Celá krabička je propracovaná z pevného papíru, na kterém je vyražena textura stuhy. 





You Might Also Like

0 komentářů