Sephora - Christmas 2015

10:00:00

A po roce jsou tu zas Vánoce

Za měsíc a 2 dny tu máme Vánoce. Neuvěřitelné že? Letos si to náramně užívám a konečně "dárky budu nakupovat s předstihem" nejsou pouze bludná slova, ale opravdu je to tak!

 Vy co mě znáte osobně, tak asi víte, že jinak jsem schopná nakupovat i 23.12. pod největším tlakem. Tak jsem na sebe pyšná, kolik jsem toho už stihla.


Ale dost slov o mně. Jestli jste kosmetický nadšenci jako já, tak jistě víte, že Vánoce a hlavně vánoční balíčky, jsou nejlepší čas v roce, kdy můžeme nakoupit svoje oblíbené produkty a nebo vyzkoušet nějaké nové, za nepřekonatelné ceny!

Rozhodla jsem se, že vám ukážu pár tipů ze Sephory, které opravdu stojí za zmínku a nedají mi už pár dnů spát (hahaha...)
Dnes se budeme věnovat pouze Sephore, jelikož tady baličky mizí rychlostí světla, tak abyste si je stihli co nejrychleji koupit, než budou fuč na věky věkoucí!
A DALŠÍ VELKÁ VÝHODA JE, ŽE O2 SI JAKO KAŽDÝ ROK PŘIPRAVILO PRO SVÉ ZÁKAZNÍKY SLEVU 25% NA VEŠKERÉ VÁNOČNÍ BALÍČKY, KTERÁ BUDE TRVAT JEŠTĚ 32 DNŮ. Stačí si pouze zaslat kód a poté ukázat sms. 

Benefit
Jako každý rok, tak o letos přišel Benefit s nadupanými balíčky za ceny, ze kterých se mi chce až plakat. Musím se tedy osobně přiznat, že vizuálně se mi libily daleko víc balíčky z minulého roku, ale obal nebyl tak dobrý, jako je letos.

Real Cheeky Party -  jestli milujete Benefit stejně jako já, tak jistě víte, že jedna tvářenka nás vyjde na něco málo přes tisíc korun a co si budeme povídat, tady jich máme 5 + mini linky, mini řasenka,
a mini rozjasnovač. Cena se pohybuje okolo 1500 Kč. Co si víc přát?
Life of the party -  Tenhle balíček obsahuje vlastně úplně všechno, co potřebujete na každodenní make up za cenu 1150,-!


No a tady je můj miláček, kterého si plánuji pořídit. Cena je 1350 Kč a pro představu, jenom ten oční krém stojí okolo tisíci koruny a tady máte rovnou dva full size + ještě dvě miniatury.


Too faced
Le Grand Palais: je to tady! Jenom co jsem tuhle krásku viděla, tak bylo jasný, že bez ní nemůžu žít. Skoro každý den jsem se chodila koukat do Sephory, jestli už přišla a jednou! Tam byla.. a byla hned moje! Kochám se s ní každý den už něco málo přes týden a jsem si jistá, že tohle! je kup roku! Obsahuje 2 tvářenky, rozjasnovač, bronzer a nespočet přenádherných stínů, rtěnku, řasenku, bázi pod oční stíny (cena každého produktu se v plné velikosti pohybuje okolo tisíci koruny).

Plánuji o paletce samostatný článek, jelikož si ho opravdu zaslouží. Jestli máte rádi Too Faced, tak vás ujištuji, že bez této paletky nemůžete žít. Stíny jsou tak krásné, jak kdyby byly zalité ve skle.

Cena :  1550



La Grand Chateau : no a pokud' je pro někoho první paletka až moc velká divočina, tak si Too Faced připravil i domeček, který obsahuje samostatné 3 paletky, které jsou v poměrně přirozených odstínech :)










                                                                    Sephora

A v poslední řadě bych se chtěla zaměřit na Sephoru, která přišla se svojí vánoční limitkou v krásných obalech a hlavně ceny se pohybují okolo 200 korun, takže prima dárky pro kamarádky :)







Doufám, že i vy si najdete nějaký balíček, který vám udělá radost a můžete si ho třeba přát od Ježíška :)

Mějte se krásně! 




You Might Also Like

0 komentářů