Ryor - odličovací mléko a dvoufázový odličovač očí

10:00:00


Ráda zkouším přírodní věci a když zjistím, že se ještě vyrábějí u nás v České Republice, tak mě přitahují daleko  víc. Ryor pro mě rozhodně není neznáma značka. Kosmetiku jsem zkoušela x krát, ale nikdy mě natolik nezaujala, abych si jí kupovala opakovaně.

Minule jsem vám psala o tom, jak jsem objevila tu zapadlou tetu, kde mají opravdu všechno a mohla bych tam trávit hodiny a hodiny! :D

A jelikož mi zrovna docházelo odličovací mléko a dvoufázový odličovat na oči, tak jsem hledala, co nového vyzkouším. Původně jsem chtěla Bione, ale to co jsem zrovna sháněla, tak neměli. 

Ryor má překrásně obaly, to opravdu musím pochválit, jelikož většina český kosmetiky se od dob 90let s absolutní přeplácaností nikam nepohnula. 

Tato odličovací řada je určena pro normální a smíšenou pleť, kterou teď mám.



Odličovací mléko:  
z mléka jsem opravdu nadšená. Má moc příjemnou konzistenci a když si ráno nestihnu dát krém, tak krásně i osvěží a z hydratuje. Odličuje na jedničku a to je přesně to, co od něj očekávám
Rozhodně doporučuji a až mi dojde kupuji nové balení :)
cena - 90,-

Dvoufázový odličovač očí: 

Na tento produkt mám trochu rozporuplné pocity, jelikož na jednu stranu odličuje opravdu krásně i můj super voděodolný make-up. Krásně po očích klouže, vůbec nedře a netahá, ale zase na druhou stranu, když mi trochu ujede ruka a na tamponek dám více přípravku, tak mě v očích štípe, což by se podle mě dít nemělo. Tím pádem ho rozhodně nedoporučuji pro citlivé oči a já sama si asi příště pořídím jiný :)

cena - 117,- 

You Might Also Like

0 komentářů