Recenze - Too faced COCOA CONTOUR

10:00:00



Tak dlouho jsem si tuhle krásku přála.Už od doby, co vyšla tak jsem po ní furt pokukovala. Bohužel pak strašnou dobu nebyla k dostání a já ani nedoufala, že se ke mě ještě  dostane. Ale omyl! k narozeninám jsem jí dostala od svého milého, který jí sehnal jako úplně poslední kousek u nás v ČR.

Čekala jenom na mě (znáte to :) )




Paletka je naprosto dokonalá od prvního dne jí miluji. Balení je z tvrdého papíru na magnet s velkým zrcátkem, se kterým se perfektně pracuje.

Obsahuje 4 konturovací pudry 
1) rozjasnující bez třpytek 
2)přirozený bronzer - nikdy v životě jsem neměla lepší barvu konturovacího pudru. Naprosto krásně vytvaruje obličej. Má takovou šedo-hnědou barvu tím pádem dokonala připomíná stín
3)tmavší konturovací pudr, který já osobně využiji až budu opálená. Teď je na mě příliš tmavý
4) rozjasňovač se zlatýma třpytkami
V paletce nechybí štětec se kterým se nádherně pracuje. Má jemné štětiny, takže na něj netlačte :) uděláte si pak flek, který s ním nerozmažete 


V balení je přiložený i návod, jak paletku používat pro konkrétní odstín pleti.

Jak už tomu u Too Faced bývá, tak samotný produkt je z čokoládového prášku, takže nepřekonatelně krásně voní celý den na pleti. Krásně sedí na pleti celý den a neztrácí se. ( mám ale suchou pleť, takže mě pudrový produkty sedí bez problému) 

Z paletky jsem ohromně nadšená. Každé ráno se těším až tuhle čokoládovou krásku použiji. Sama jsem byla překvapená z toho, jak moc je samotný prášek kvalitní a to obzvlášť Light Cocoa. Pleť vypadá pak krásně sametově. Nezvýrazňuje chloupky ani jiné nedokonalosti.

Pokud paletku ještě někde seženete, tak doporučuji všemi deseti! Doufám, že mi nikdy nedojde, jelikož nevím jak to bez ní přežiji.

Cena 1000

You Might Also Like

0 komentářů