Havlíková Přírodní Apotéka

10:30:00


Dnes jsem si pro vás připravila opravdový "trhák". Havlíková Apotéka už je nějaký ten pátek na trhu a v poslední době je okolo ní opravdu obrovský bum.

Jedná se o českou PŘÍRODNÍ kosmetiku, které se hlásá tím, že když něco používáme na pokožku přes kterou se daný produkt dostane do krve, tak ho přece můžeme užívat i vnitřně.


Mám doma několik produktů, o kterých vám budu postupně psát, jelikož jsem prostě NADŠENÁ a veškerý můj Lush, který mám doma a vydal by za malý samostatný krámek, šel absolutně stranou.

Dneska se budeme věnovat tomuto pokladu, který s mojí pleti umí opravdové zázraky . Jedná se o Bio Avokádový olej, který má v sobě vitamín E. 

Je určený na problematickou pokožku, kterou mám vždycky pár dní do měsíce.... chápeme se..  

Olej má poměrně hustou konzistenci a né moc příjemnou parfemaci, ale aspoň vím, že v něm opravdu není nic jiného, jelikož avokádo nijak nevoní.

 Veliké plus vidím v tom, že se velice rychle vstřebává a tím pádem pak můžete hned aplikovat váš krém a nemusíte čekat několik minut. 

Jak jsem už psala, tak problematickou pleť nemám neustále, takže ho nepoužívám každý den ale tak týden v měsíci. Zbytek měsíce se vracím k Midnight Recovery Concentrate od Kiehl's . 
Ale musím uznat, že tak hebkou plet jako mám po tomhle oleji jsem ještě nikdy neměla a to ani po Kiehlsu, který stojí skoro 10x tolik.  

A krom toho, že budete mít nepředstavitelně hebkou pokožku tak jsem si všimla, že když ho používám právě v mém krizovém období v kombinací s Krásnou slečnou, tak můžu bez obav ráno vstát s pocitem, že budu moct jít mezi lidi. 

Jelikož vidím jak blaze působí na mou pleť, tak si dám občas i pár kapek do jídla nebo do smothie.

Cenově je Apotéka dostupná opravdu pro všechny, takže se nemusíte bát, že vás zrujnuje.

CENA - 30mL 128 korun





You Might Also Like

0 komentářů