Jak na jemné vlasy bez objemu - Lush : Dirty, Zest

11:00:00




Dnes jsem si pro vás připravila takový menší tip, jak si upravit neposlušné vlasy.
Jelikož jsem blondýna, tak vlasy mám poměrně jemné, polétavé a někdy i zplihlé. 

Poměrně dlouho jsem bojovala s tím, že mám vlasy absolutně bez objemu. Žádná tužidla a tak podobně mi nikdy nepomáhala a když už, tak mě po nich svědila hlava. Večer jsem pak ještě vypadala, jak kdybych si týden nemyla hlavu.

No a když si dělám culík, tak mám problém s vlásky, které mi všude poletují a i pod silnou vrstvou laku se vždy povolí.

Taky znáte tyto problémy? Tak čtete dál a já vám prozradím svoje tajemství co s tím dělat. 


Jak na objem ve vlasech?



Budeme se bavit opět o produktu z Lush, ale věřím tomu, že každý stylingový krém na vlasy, vám odvede podobnou práci. 
 Po té, co si umyji vlasy, tak klasicky nanesu svůj R&B krém, o kterým jsem vám psala v minulém článku. Chviličku počkám, aby se do vlasů hezky vpil. Vlasy si opatrně, ale důkladně pročešu a poté jenom na špičky prstu aplikuji trochu této pasty. Předkloním se dopředu a jemně produkt vmasíruji ke kořínkům vlasů. Dávejte si pozor, abyste ho nenanesli moc k čelu, jelikož by vlasy potom působily ulepeně. Pak si klasicky vezmu fén a nejdříve vyfénuji konečky a poté se opět předkloním a vyfénuji si kořínky. Když máte vyfénováno, tak se nikdy nesmíte zvednou a vlasy začít česat, jelikož si objem krásně uhladíte díky tomu, že vlas je teplý a v této formě se nejlépe tvaruje. Proto vždy vlasy zafixuji studeným vzduchem z fénu a až po úplném vychladnutí začnu vlasy upravovat. 



Jak na polétavé vlásky ?



Nevím jak vy, ale já osobně nemám moc ráda, když si musím nanést tolik laku, že mám potom vlasy jako beton. Podle mě se vlasy tímto způsobem i náramně vysušují a ničí.
 No ale co s tím? Zkoušela jsem všechny možné gely, pěny, uhlazovadla a tak podobně, ale největší problém byl vždy v tom, že mi na vlasech dělaly takový mokrý efekt, což nevypadalo zrovna působivě a stejně to nikdy nebylo na moc dlouho a večer jsem opět vypadala, jak po zásahu elektrickým proudem.
Takže jako vždy, když jsem naprosto zoufalá a nic mi nefunguje, tak jdu na jistotu do Lush, kde jsem si minulý rok v 50% slevách pořídila toto žluto-citronové želé, které tak překrásně voní! A bylo po problémech. Přesně to, co jsem na ostatních gelech nesnášel, tak tento neměl - nepříjemný zápach, žádná lepivost.

To však není všechno, je zapotřebí si uvědomit, že ať máte jakýkoliv produkt na vlasy, tak si vlasy nikdy neuhladíte bez speciálního uhlazovacího hřebínku, který jsem si koupila na ebay asi za 20 korun.


A je po problémech! Určitě mi napište, jaké máte vy rady a tipy na jemné vlasy.

Mějte se krásně a zas příště!

Ahoj :)

You Might Also Like

1 komentářů